Termeni și condiții
Termeni și condiți
1. Dispoziții inițiale
a. Acești Termeni și condiții de afaceri definesc relația dintre compania noastră, SC. GLOW PROFESSIONAL PRODUCTS SRL, CUI: 43443710, J26/1581/2020 , SEDIU SOCIAL: TG-MURES, STR POMILOR 32/F, AP 18, JUD MURES, PUNCT DE LUCRU: CUZA VODA 28, TG-MURES în calitate de vânzător și operator al e-shopului cu adresa web www.abouthair.ro, și dumneavoastră, clientul nostru, care încheie un contract de cumpărare cu noi.
b. Aplicăm o abordare uniformă pentru toți clienții noștri și le oferim aceleași beneficii, indiferent dacă sunt sau nu consumatori. Prin urmare, regulile stabilite în cadrul acestor Termeni și condiții de afaceri sunt valabile pentru toți clienții noștri.
c. Acești Termeni și condiții acoperă, în primul rând, cumpărarea produselor din e-shopul nostru sau cumpărarea unor produse folosind linia telefonică pentru clienți .
2. Încheierea acordului de cumpărare
a. Puteți încheia un acord de cumpărare cu noi fie de la distanță, prin intermediul e-shopului sau al liniei telefonice pentru clienți.
b. În cazul unui acord de cumpărare încheiat de la distanță, comanda – plasată transmițând comanda prin pagina web sau prin intermediul liniei telefonice pentru clienți – constituie un proiect de acord. Comanda va fi valabilă pe o perioadă de 5 de zile, iar noi vom confirma primirea sa prin sms. Ca urmare, acordul de cumpărare va fi încheiat în momentul acceptării proiectului de acord de către noi, sub forma livrării produselor comandate. Vă vom informa prin sms despre expedierea produselor.
c. Livrăm bunuri numai în cantități pentru consumul casnic. În anumite cazuri , ne rezervăm dreptul de a fixa cantitatea maximă pe care o putem furniza.
d. In cazul in care cumparatorul nu preia de la curier bunurile comandate , fara a ne instiinta in prealabil , generand astfel un cost suplimentar firmei cu transportul produselor. ne rezervam dreptul de a anula orice comanda ulterioara sau sa onoram doar comenzile achitate online de la clientul respectiv .
3. Retragerea fără motiv
a. Aveți dreptul, prin lege, să vă retrageți dintr-un acord încheiat pe internet sau prin telefon, fără a explica motivul, în termen de 14 zile de la livrarea produselor. În compania noastră, orice cumpărător are dreptul de a se retrage din acordul de cumpărare fără niciun motiv, în termen de 30 de zile de la livrarea produselor.
b. Pentru a vă putea exercita acest drept, trebuie să ne comunicați decizia dumneavoastră de a vă retrage din acordul de cumpărare, în termenul mai sus menționat. În acest sens, ne puteți contacta la hello@abouthair.ro sau ne puteți suna la 0752.541960. Puteți, de asemenea, utiliza modelul de formular de retragere din acord, disponibil aici.
c. În cazul retragerii dumneavoastră din acord, vă vom rambursa costul de cumpărare a produselor. Dacă vă retrageți în termen de 14 zile de la livrarea produselor, aveți dreptul și la rambursarea costurilor de livrare, în valoarea corespunzătoare modalității de livrare cu cele mai scăzute costuri. Dacă retragerea din acord are loc mai târziu, rambursăm numai prețul de cumpărare a produselor. Sumele mai sus menționate vor fi rambursate imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii. Este însă posibil, conform legii, să așteptăm să returnați produsele, înainte de a efectua plata. În scopul rambursării sumei, vom folosi aceeași modalitate de plată pe care ați utilizat-o pentru a achita costul cumpărăturilor, dacă nu convenim altfel.
d. Este necesar să expediați produsele imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii, pe adresa SC. GLOW PROFESSIONAL PRODUCTS SRL, STR. CUZA VODA 28, TG-MURES. Dacă vânzătorul trimite gratuit clientului, ca urmare a încheierii contractului, produse suplimentare („cadou”), și acest cadou trebuie returnat. În primul caz, veți suporta costurile asociate returnării produselor.
e. Rețineți că veți fi considerat responsabil pentru orice reducere a valorii produselor, ca o consecință a manipulării acestora în alt mod decât cel necesar pentru a vă familiariza cu natura, proprietățile și funcționalitatea produsului (de ex., dacă folosiți un sampon de par, masca de par, tratament de par, deși l-ați încercat deja). Vă rugăm să rețineți, de asemenea, că nu aveți dreptul să vă retrageți din acord în cazul produselor realizate conform cerințelor dumneavoastră sau al produselor personalizate (de ex., ambalaje personalizate), precum și în cazul produselor scoase din ambalaj și care nu pot fi returnate în ambalaj din motive de igienă (de ex., dacă ați deschis ambalajul cu preparate cosmetice și alte bunuri care intră în contact direct cu pielea). Mai mult, vânzătorul avertizează că nu este posibilă retragerea din contract, în cazul serviciilor de ambalare cadou sau de ambalare ecologică, odată ce bunurile au fost deja ambalate și, prin urmare, serviciul a fost furnizat (vânzătorul furnizează serviciul de ambalare cadou sau de ambalare ecologică imediat după plasarea comenzii, dacă serviciul respectiv a fost selectat de către client).
4. Reclamații
a. În cazul în care produsele prezintă un defect la livrare, putem conveni cu privire la compensație sub forma unui voucher. Aveți, de asemenea, dreptul de a cere eliminarea defectului, sub forma înlocuirii sau a reparării produsului. În situația în care eliminarea defectului este imposibilă sau nerealizabilă pentru noi, aveți dreptul de a revendica reducerea prețului de achiziție și, dacă defectul este substanțial, vă puteți, de asemenea, retrage din acordul de cumpărare. Aveți aceste drepturi și dacă un astfel de defect se manifestă mai târziu.
b. Ne asumăm responsabilitatea pentru defectele produselor, dacă acestea se manifestă în termen de doi ani de la livrarea acestora sau înainte de data de expirare menționată pe ambalaj.
c. Produsele vor fi considerate defecte în special atunci când nu au proprietățile obișnuite sau prezentate, nu servesc scopului, nu respectă cerințele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenită. Rețineți că sensibilitatea crescută sau reacția alergică la produsele livrate nu pot fi considerate defecte ale produsului. De asemenea, deficiențele privind cadourile și alte gratuități, pe care le furnizăm dincolo de limitele comenzii dumneavoastră, nu pot fi considerate defecte. Imaginile produselor din magazinul nostru sunt doar ilustrative și nu constituie o prezentare obligatorie a proprietăților bunurilor (de ex., ambalajul poate fi diferit, datorită unei modificări implementate de producător).
d. Vom răspunde cu plăcere tuturor întrebărilor referitoare la reclamații, la hello@abouthair.ro si nr de tel 0752.541960. Vă rugăm să trimiteți produsele care fac obiectul reclamației pe adresa SC. GLOW PROFESSIONAL PRODUCTS SRL, STR. CUZA VODA 28, TG-MURES, împreună cu formularul de reclamații completat, disponibil aici. Vă rugăm să nu uitați să descrieți defectul sau modul de manifestare a acestuia, precum și specificarea modalității în care doriți să fie soluționată reclamația dumneavoastră.
e. Vă vom informa despre progresul reclamației, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau pin telefon.
f. Vom lua fără întârziere o decizie cu privire la reclamație. Durata rezolvării reclamației, inclusiv îndepărtarea defectelor, de obicei durează până la 30 de zile. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din acordul de cumpărare. Este necesar ca dvs. să ne furnizați asistența necesară pentru respectarea termenului de mai sus.
g. În cazul unei reclamații justificate, vom suporta costurile aferente returnării produselor.
5. Metoda de plată și de livrare
a.Puteți selecta metoda de plată și de livrare din opțiunile pe care le oferim. Înainte de expedierea comenzii, vă vom notifica cu privire la metoda de plată selectată și la costurile aferente.
b.Ne rezervăm dreptul de a asigura livrarea gratuită a produselor, în anumite cazuri.
6. Diverse
a. Oferim clienților noștri diverse reduceri si cadouri . Utilizarea lor este dirijată de anumite reguli, care vor fi comunicate individual clientului, în fiecare situație.
b. În legătură cu cumpărătura efectuată, este posibil să primiți un chestionar de evaluare, de la o terță parte. Puteți să le împărtășiți și altora experiența referitoare la cumpărătură și la produse. Vom fi foarte fericiți dacă veți accepta să completați chestionarul.
7. Trimiterea mostrelor
a. In limita stocului disponibil, oferim testere de produse gratuite la anumite comenzi. Acestea le vom trimite gratuit cu scop publicitar si nu constituie îndeplinirea unor obligații în baza unui acord de cumpărare. Prin urmare, nicio discrepanță în mostra trimisă nu oferă posibilitatea exercitării unor drepturi, în cazul executării defectuoase.
b. Este posibil să fiți contactat în scopul verificării satisfacției dvs. cu privire la produsul ales; prin exprimarea solicitării de trimitere a unui produs, vă dați consimțământul de a fi contactat.
8. Informații generale
a. În conformitate cu Legea privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze clientului o factura fiscală. Vânzătorul este, de asemenea, obligat să înregistreze vânzarea on-line la autoritatea fiscală, în caz de defecțiune tehnică în termen de cel mult de 48 de ore.
b. În vederea soluționării independente, imparțiale, transparente, eficiente, rapide și echitabile, pe cale extrajudiciară, a eventualelor litigii care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii on-line încheiate cu dumneavoastră, în calitate de consumator, prin intermediul site-ul www.abouthair.ro, vă informăm cu privire la existența și la posibilitatea de a recurge la platforma europeană SOL (denumită în continuare „platforma SOL”). Platforma SOL este un site internet interactiv, gratuit și disponibil on-line, în toate limbile oficiale ale instituțiilor Uniunii Europene, creat pentru consumatorii și comercianții care doresc o soluționare pe cale extrajudiciară a litigiilor menționate în paragraful anterior. Aveți posibilitatea de a accesa platforma SOL la următoarea adresă de internet: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO.
c. Acordul va fi încheiat în limba română și se va afla sub incidența legilor României.
d. Toate prețurile produselor și serviciilor sunt indicate inclusiv TVA-ul valabil în momentul plasării comenzii. În cazul modificării ratei TVA înainte de încheierea acordului de cumpărare sau înainte de expedierea produselor, fie clientul își asumă obligația, în funcție de metoda de plată selectată, să achite orice rest de plată neachitat, fie vânzătorul va trimite prompt clientului un e-mail prin care îi solicită acestuia să indice modul în care vânzătorul poate rambursa suma plătită în plus de către client.
e. Prin plasarea acestei comenzi, vă exprimați acordul cu privire la primirea facturi fiscale. Factura fiscala imprimat pe hârtie, vă vom trimite împreună cu comanda.
f. Toate prețurile produselor, inclusiv cele reduse, sunt valabile până la o notificare ulterioară sau până la lichidarea stocurilor.
9. Termenul de garantie al produselor
L’Oreal Romania , cu sediul in Calea Floreasca 169 A, Corp A, et 6, sector 1, Bucuresti , numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/6064/1997 si cod unic de inregistrareRO9638038,certifica utilizarea a doua tipuri de codificare aplicate pentru inscriptionarea pe produse a datei de fabricatie a acestora.
Varianta 1 (cod tip GM132):
*prima litera indica fabrica (BsauG)
ex,: B=codul fabricii din Spania, Burgos
G=codul fabricii din SUA
*a doua litera indica anul de fabricatie(reper:A=anul 2004, B=anul 2005 samd)
S=2019
T=2020 etc
(pentru a nu fi confundate cu cifre, literele I ce poate fi confundata cu 1, respectiv O,Q-ce pot fi confundate cu 0, nu sunt incluse in acest sistem de codificare)
*trei cifre care reprezinta in a cata zi a anului a fost fabricat produsul.
Varianta 2 (cod tip 32N601 sau 44MN05):
*primele doua cifre indica fabrica producatoare:
44=codul fabricii din Spania, Burgos
32=codul fabricii din SUA
*o litera(prima litera) indica anul de fabricatie (reper A=2004, B=2005 etc)
R=2018
S=2019
T=2020
(ptr a nu putea fi confundate cu cifre, literele I,O respectivQ, nu sunt incluse in acest sistem de codificare)
*al patrulea caracter care arata luna (cifra de la 1-9 pentru lunile ianuarie-septembrie, sau o litera O-octombrie, N-noiembrie , D-decembrie)
*doua cifre care reprezinta in a cata serie de fabricatie a lunii respective a fost fabricat produsul
Toate produsele L’Oreal, Kerastase si Redken au perioada de valabilitate mai mare de 30 de luni.
Pentru placa de par pe baza de abur Steampod, garantia pentru persoanele fizice este de doi ani,
iar pentru persoane juridice este de un an de la data cumpararii acestuia.